March 21, 2014

SNAKKs stillista

På tal om ny stil, här följer SNAKKs nya blogglista om stil som jag ska försöka fylla i efter bästa förmåga! 

Min stil i tre ord:
Jag föredrar enkelt.

Det här plagget skulle aldrig komma nära min kropp:
En napapaita. (detta får jag säkert ångra att jag sagt)

Just nu har jag på mig:
En skön stickad tröja och mysbyxor

Det här är en bild på mig när jag kände mig bekväm:
Jag har tyvärr dålig för dålig koll på mina foton, men föreställ dig hemmamys.

Det här är bild på mig för länge sedan:
70-tals hippiestilen

Jag känner mig allra snyggast i:
Jeans, boots/ballerinor, en t-shirt/stickadtröja

Mitt favoritplagg just nu:
Min nya träningsbyxor

Min stil hemma med tre ord:
Modernt, ljust, harmoni

Jag skulle aldrig inreda med:
Tunga och mörka möbler

Pryl jag suktar efter:
En ny växt till badrummet för ungarna har rivit sönder den förra.

Mitt bästa stylingtips:
Töm alla ytor på alla extra grejer så ser rummet genast fräschare och luftigare ut.

Min favoritplats hemma:
Divansoffan mitt i vardagsrummet.

Mitt problemhörn hemma:
Hjälpköket som jämt är fyllt med byggprylar, cykelgrejer, tvätt och utekläder. Gaah!

Passa på och lyssna på ett rykande nytt avsnitt av SNAKK med Nadja och Linn nu på söndag som handlar om just stil.

3 comments:

Unknown said...

Kul! Men då kan jag vara glad över att vi inte har nåt hjälpkök. Men fyller nog andra rum istället med allt möjligt skit.

Anonymous said...

Kul att läsa din lista! Och din blogg blev snygg och fräsch med nya layouten! :-)

Joanna och kungariket said...

Anna-Lena, tack för kommentaren!
Nadia, skulle det BARA vara hjälpköket som är fullt med grejs skulle det ju vara bra, men...