July 11, 2012

I väntan på tredje.

Haha, ifall du trodde att jag är gravid IGEN så trodde du fel! Kommer inte att hända med den foglossning jag haft med de senaste två.

Däremot väntar jag med spänning på vilken tredje elektrisk pryl ska gå sönder för oss. Först var det diskmaskinen, igår tvättmaskinen... Verkligen en höjdare i en småbarnsfamilj! Tur att det är sommar och semester så att vi har tid att föra och fixa. Tvätta kan vi dessutom göra på villan så det blir att släpa med halva tvättbärget dit snart.

Annars så lever vi nog och mår bra. Mannen jobbar på bygget, jag hänger med barnen. Nästa vecka ska vi åka på tumanhand på en "romantisk" getaway till, tadaa, Tammerfors bostadsmässa! Ser verkligen fram emot det trots att jag vet att det blir intensivt. När man själv håller på att bygga så behöver man verkligen suga ideér åt sig från alla håll. Det vittnar inredningstidningshögen jag samlat åt mig om. Laddar nu upp batterierna i kameran för här ska ideas!

Eller vänta, alla våra användbara linser (50mm och standard) har ju också gått sönder!

No comments: