July 25, 2012

Långpass x 2

Idag har jag dragit två långpass.

Pass nummer ett gick av stapeln kl 7 imorse då Vasas vassaste mötte upp och sprang iväg på stadsorientering. Det var meningen att vara ett 70 min långt pass men blev närmare 1h 45 min och ca 12 km långt. Ok, då sprang jag (vi) definitivt inte hela tiden men för mig, vars mål är att kunna springa 10 km iår, var dethär värsta maratonloppet. Som jag överlevde. Det gick långsamt och det var jävligt jobbigt. Men jag gjorde det! Nu kan jag kanske njuta av dedär tio km nästa gång.

Nästa långpass gick av stapeln på eftermiddagen. Köksskåp, hjälpköksskåp, tambur, wc och sovrumsskåpsplanering. 3h 30 min. Huh! ATT det kan finnas mycket varianter! ATT det kan vara jobbigt att välja! Jag är riktigt nervös över allt vi valde. Blir det snyggt? Blir det som vi vill ha det? Och det bör tilläggas att dethär var andra gången jag satt och planerade samma kök med samma personer!

Nu är jag rätt snurrig och slut. Blir film och rödvin som avslutning på dagen.

No comments: