October 3, 2011

Diverse.

En alldeles underbar dag med sol ute och sol inne!

Trots att jag vaknade upp i en säng med kattspyor på täcket (får krypa ner i en rent doftande säng ikväll istället).

Trots att isskrapan saknades i bilen imorse och jag istället söndrade vår parkeringsbricka då den fick fungera som skrapa (hittade skrapan i förrådet sist och slutligen).

Trots att mannen är borta (igen) en vecka så känner jag ännu att jag hanterar situationen ensam med sonen och "hyresgästen" min.

Sonen är nu helt återställd (har varit änglalikt snäll och glad idag).

Trevligt mammahäng i parken och syster på besök.

Hittade Bolibompa (med Byggare Bob såklart!).

Samt klarade själv av att avlägsna en död fågel som tydligen dött av störtlopp i vår dörr. (Sånt händer bara när mannen är borta...att fåglar dör rakt framför dörren alltså). L var övertygad om att det var en fisk han hittat och ropade bara "Kala! Kala!" medan mamma lugnt försökte förklara att det var en liten fågel som inte kunde flyga mer.

Mera sånahär glada dagar, tack!

No comments: