September 19, 2011

Lever fortfarande!

Denhär bloggen tog helt klart sommarpaus. Idag insåg jag att sommaren nog är slut och att det börjar vara dags att gräva fram vantar och mössa igen. Så vad passar då inte bättre än att återuppliva bloggen?!

Hänt något nytt?

Tja, är officiellt arbetslös, men går i väntan på mammaledigheten som börjar om en månad. Och för att vara ärlig så vet jag inte ens om jag skulle vara arbetsförmögen just nu. Har grym (och då snackar vi GRYM) foglossning.

Väntar sååå på vår nykomling och det är ett rent nöje att pynja med inredningen av både Ls nya lekrum och bebis egna rum!

Och ja, sommaren var härlig! Varm, ljus och skön. En lagom blandning av villaliv, resor och träffa vänner.

Skönt med höst nu ändå. Jag tänder ljus varje kväll och myser i mörkret med benen uppslängda på några dynor.

2 comments:

Nickby rapporterar said...

Dudette! Ny bebis på kommande!?! Jag är säkert den sista i världshistorien att gratulera dig, men, det kommer från hjärtat ändå! Det var dagens finaste nyhet! Sol över dig, foglossningen till trots! Micaela

Joanna och kungariket said...

Tack! Har hållit rätt låg profil, men nu börjar det ju synas (och kännas) åt alla håll och kanter så nu kan jag out-a mig. =)