November 28, 2011

39 + 4

... och absolut inget händer. Fast jag hade nog smärtsamma sammandragning typ i lördagsmorse.

Däremot har jag fått ha en fantastisk helg. Efter ett sammanbrott på torsdag då soffan, tvn, maten och livet smakade trä och jag var på väg att krevera av "leido" fick jag överraskningar som hette duga hela helgen lång.

Mitt i fredagsstädningen med sonen rullar svärföräldrarna in överraskande med den förevändningen att de ska hålla mig sällskap medan maken ska på julfest. "Julfesten" visade sig vara en överraskning för mig och vi gick ut och åt supergott med glada vänner. Så uppiggande! Svärisarna skötte hela helgen så att jag fick ta det lugnt (eller lugnare) och på lördagen firade vi tidig bröllopsdag med igen en middag ute och sen en inflyttningsfest hos vänner. Tänk vad skönt att få känna sig normal en helg, äta gott och inte tänka (så mycket) på kommande förlossning!

Dessutom har vi bakat pepparkakor, plockat fram julpynt och jag har äntligen fått några goda julklappsideér. Jai!

1 comment:

milla said...

Hej! hittade din blogg av en slump...här e oxå en som väntar;) ja e nu på 40+2...kanske vi ses på bb;) fast, gissar du hinner före...

Hälsn Camilla, som va på vattengymppa i höstas...